افتتاح ۴۶ پروژه به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در محلات
کد خبر: 3786896
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

افتتاح ۴۶ پروژه به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در محلات

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار مرکزی گفت: در شهرستان محلات ۴۶ پروژه افتتاح شد که از تعداد ۳۴ پروژه عمرانی و ۱۲ پروژه اقتصادی است که ارزش این پروژه‌ها بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقازاده، استاندار مرکزی شامگاه شنبه، 13 بهمن‌ماه در جریان سفر به شهرستان محلات به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌ها در نشست خبری اظهار کرد: در شهرستان محلات 46 پروژه افتتاح شد که از تعداد 34 پروژه عمرانی و ۱۲ پروژه اقتصادی است که ارزش این پروژه‌ها بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان است.
وی افزود: 289 نفر طی این پروژه‌ها به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم مشغول به کار می‌شوند که این پروژه‌ها در طی سال جاری دومین افتتاح پروژه‌های عمرانی است که اولین آن در هفته دولت بود لذا تاکنون 67 میلیارد تومان در شهرستان محلات سرمایه وارد شده است. عملکرد‌ها نسبت به سال گذشته و با توجه به تحریم‌ها دوبرابر شده که یکی از نشانه‌های رشد در محلات است.
استاندار مرکزی ضمن تقدیر از تلاش مسئولین استانی و شهرستانی در پیشبرد اهداف اقتصادی تصریح کرد: محلات به دلیل صادرات سنگ و ماهیان زینتی از صادرکنندگان در حال رشد است و این شهرستان طی امسال در بخش صادرات غیر‌نفتی 56 درصد رشد داشته است.
یادآور می‌شود؛ استاندار مرکزی در سفر به محلات ضمن دیدار با خانواده شهدان خاکپور، فاز دوم گلخانه، کارخانه فرآوری سنگ و کارگاه آکواریوم‌سازی را افتتاح کرد، آقازاده در پایان در جمع مردم روستا یکه‌چاه حضور یافت و در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha