عملکرد برخی مسئولان، نظام و آرمان‌های انقلاب را زیرسؤال نبرد
کد خبر: 3786408
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

عملکرد برخی مسئولان، نظام و آرمان‌های انقلاب را زیرسؤال نبرد

گروه سیاسی ــ امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه علمکرد مسئولان نباید نظام و آرمان‌های انقلاب را زیر سؤال ببرد، گفت: باید با مطالبه‌گری، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برخی مسئولان مقابله کنیم.

عملکرد مسئولان نباید نظام و آرمان‌های انقلاب را زیرسوال ببرد

به گزارش ایکنا از البرز، سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 12 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی دوازدهم بهمن ۵۷ پس از سال‌ها دوری از وطن به ایران آمدند و مردم با حضور پرشور خود بزرگ‌ترین مراسم استقبال تاریخ را رقم زدند. امام راحل رژیم پهلوی را غیرقانونی می‌دانست و در آن مطالب مهمی را برای آینده انقلاب بیان کردند.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج نشاط و سرزندگی است، گفت: نباید از خاطر ببریم که دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی و اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، امروزه دشمن مدعی است که انقلاب به پایان رسیده است.
خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان اسلام درصدد هستند چهره این دین مبین را بد جلوه دهند، گفت: آن‌ها به دنبال اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی هستند و تلاش می‌کنند که فساد را در کشور ما اشاعه دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به وضعیت حال حاضر بازار اشاره کرد و گفت: هدف کسانی که تبلیغات سو می‌کنند چیزی جز مأیوس کردن مردم نیست، جای تأسف دارد که بعضی‌ها نیز جوری عمل می‌کنند که چهره اسلام به‌صورت بد، مخابره شود.
حسینی همدانی با طرح این سؤال که سزاوار است مردم در سالگشت انقلاب در صف گوشت بایستند؟ گفت: بسیاری از عملکردها ظلم به اسلام و خون پاک شهدا است. متولیان باید برای سروسامان دادن به وضعیت تلاش کنند و تصمیمات درستی اتخاذ کنند.
وی با اشاره به توزیع عرضه سبد غذایی در سال‌های گذشته، یادآور شد: چند سال قبل هم در آستانه ایام دهه فجر سبد غذایی عرضه کردند که با آن وضعیت نامناسب بخواهند چهره اسلام را بد جلوه دهند.
خطیب جمعه کرج البرز تأکید کرد: این قبیل عملکردها خدشه به انقلاب است، مسئولان و کسانی که در برقراری انقلاب نقش داشتند نباید طوری برخورد کنند که آرمان‌های انقلاب زیر سؤال برود.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت تقویت روحیه مطالبه‌گری، گفت: امروزه باید روحیه مطالبه‌گری را تقویت کنیم تا با مفاسدی مانند تجمل‌گرایی، اشرافیت، اشرافی‌زدگی و منفعت‌طلبی که عده‌ای از مسئولان گرفتارش شده‌اند، دامن انقلاب از آلودگی‌ها پاک‌ کنیم.
حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم نتیجه کار و مسیرمان ضایع شود، عنوان کرد: این مسیری که با رشادت‌های فرزندان عزیز اسلام به نتیجه رسیده است، نباید ضایع شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه گویا انتخاب سخنران مراسم روز ۲۲ بهمن در کرج از طرف مرکز بوده است، گفت: عده‌ای به این انتخاب اعتراض دارند، هفته آینده راجع این موضوع بحث می‌کنیم که وظیفه ما چه خواهد بود، یک‌هفته‌ای به دوستان وقت می‌دهیم ببینیم تدبیری می‌اندیشند یا خیر.
خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه نباید هزینه‌ای برای استان درست شود، گفت: بالاخره حرکت انقلابی می‌خواهد انجام شود و باید شرایط آن رعایت شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان بابیان اینکه امسال جواب بددهنی‌های رئیس‌جمهور آمریکا داده می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال، مردم سراسر ایران جواب اهانت‌ها و بددهنی‌های رئیس‌جمهور آمریکا را با حضور باشکوه خودشان در مراسم ٢٢ بهمن نشان خواهند داد.
انتهای پیام

captcha