برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد در همدان
کد خبر: 3785281
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد در همدان

گروه فرهنگی ـ معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد و همچنین برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد را از برنامه‌های ویژه دهه فجر برشمرد و گفت: افتتاحیه و آغاز به کار 185 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 301 میلیارد تومان در شهرستان همدان نیز از اقدامات قابل پیگیری در دهه فجر است.

برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علی اصغر ناظری پور معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان امروز، 8 بهمن در ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان همدان با اشاره به ویژه برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: برنامه‌های قابل اجرا در شهرستان همدان به هزار و 200 برنامه رسیده که شامل برنامه های فرهنگی، هنری،خدماتی و آموزشی می شوند.
وی در ادامه افزود: برگزاری 35 عنوان برنامه از مهمترین اقدامات در ایام الله دهه فجر در شهرستان همدان است که میتوان به زنگ انقلاب در روز 13 بهمن ساعت 9:30 دقیقه در مدارس مشخصی در شهرستان همدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور پر شور در نماز جمعه روز 12 بهمن ماه اشاره کرد.
ناظری پور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد و همچنین برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد را از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر برشمرد و گفت: افتتاحیه و آغاز به کار 185 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 301 میلیارد تومان در شهرستان همدان نیز از اقدامات قابل پیگیری در دهه فجر است.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های ذکر شده در ایام الله دهه فجر افزود: 161 پروژه با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد تومان و اشتغالزایی 421نفر در شهر همدان و افتتاح و بهره برداری از 24 پروژه و 126 میلیون تومان و اشتغالزایی 185 نفر در شهر و روستاهای شهرستان همدان از اقدامات مهم در این ایام است.
وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر امسال مصادف با ایام عزاداری ام ابیها شده است عنوان کرد: تمام برنامه ها باید به گونه ای باشد که شأن هردو مراسم حفظ شود و امسال به عنوان فجر فاطمی در اذهان عمومی نقش ببندد.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از مهمترین جشن های انقلاب اسلامی دانست و گفت: سالهاست دشمنان اسلام بر این باورند که جمهموری اسلامی چهلمین سالگرد خود را به چشم ندیده و سعی بر ناامیدکردن ملت ایران دارند اما مردم همچنان بر تداوم انقلاب اصرار دارند.
وی از بهره برداری 4 سالن ورزشی ، 4 دفتر خدمات گردشگری، احداث مراکز کمک رسانی به مددجویان ، راه اندازی 5 واحد تولیدی با کمک صندوق مهرامید، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در شهرستان همدان خبر داد و گفت: بهره برداری از 4 طرح علوم پزشکی ، 40 طرح آبیاری نوین، افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت و احداث واحدهای مسکونی برای خانواده هایی که دو معلول دارند را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان در درمانگاه موقوفه بهاء الملک و واکسیناسیون دام ها در روستا ها نیز از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.
انتهای پیام

captcha