رونمایی از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر
کد خبر: 3782844
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
امروز انجام شد؛

رونمایی از تولیدات رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تولیدات رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور طی آئینی امروز، 30 دی‌ماه در بندر بوشهر رونمایی شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تولیدات رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز بوشهر با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور طی آئینی امروز، 30 دی‌ماه در بندر بوشهر رونمایی شد.

سیدحسین ناظر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در این مراسم با اشاره به تولیدات رسانه‌ای این مرکز، اعلام کرد: این برنامه‌ها شامل چهل مستند رسانه‌ای، 12 برنامه گفت‌وگو محور و ترکیبی، 40 موشن‌گرافی با عنوان «40 برگ زرین»، دو اثر موسیقیایی با عناوین «مانا ایران و چهلمین سور» است.

وی با اشاره به پخش پنج مستند فاخر با عناوین‌ «دریای خدمت، ایران هسته‌ای، خورشید و خاک، در حصار دژ» از مرکز سیمای بوشهر، افزود: برنامه‌های «کارنامه استانداران، رویش‌های انقلاب اسلامی، به عشق وطن و صبح انقلاب، فجر خدمت، چلچله‌ها، لاله‌های خونین، پیام انقلاب، روزشمار انقلاب، بوتراب انقلاب و سمنبر انقلاب» از تولیدات صدا و سیمای مرکز بوشهر در چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، گزارش‌های مختلف توسعه و پیشرفت استان در حوزه خبر، معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و وقایع‌نگار چهل ساله انقلاب اسلامی را از دیگر تولیدات برنامه‌سازان این مرکز برشمرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: در 9 ماه گذشته 95/6 درصد مخاطبان نسبت به چهار برنامه رادیویی و پنج برنامه تلویزیونی ابراز رضایت کردند و نیز 70/6 درصد هم در زمینه خبر در حد زیاد و خیلی زیاد ابراز رضایت کردند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این آئین از صداوسیمای مرکز بوشهر در تهیه تولیدات فاخر ویژه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کرد و گفت: اگر بخواهیم نگاهی روشن به انقلاب اسلامی و دوران طاغوت داشته باشیم باید بگوییم حضرت امام خمینی(ره) موسی زمان ما بودند و در جامعه‌ای که ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شده بود، امام روح‌الله آمد و مردم را به سمت نور هدایت کرد.

پیوند ناگسستنی با ولایت و دینداری

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ما شرایط سختی قبل از انقلاب داشتیم، گفت: در مقابل دشمنی که 40 سال است از صحنه انقلاب کنار رفته اما توطئه‌ها و دسیسه‌هایش تداوم داشته است، ایستادگی کنیم؛ در دو سال اخیر شاهد جریانی از سوی دشمن هستیم و گاهی استعمار، آمریکا و دشمن را بزک می‌کنند و برای اینکه مردم، دشمن دیروز ملت را از یاد ببرند زندگی در غرب را به جامعه ما خوب نشان می‌دهند. تهیه تولیدات فاخر توسط صداوسیمای مرکز بوشهر می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کند، آن هم در استان بوشهر که پیوند مردم با ولایت و دینداری ناگسستنی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در پایان اظهار کرد: در اوایل انقلاب امکانات چندانی نبود و با دست خالی به جنگ دشمن می‌رفتیم اما امروز می‌توانیم با قدرت، با آنها مقابله کنیم.

سیده‌فردوس رضوی
انتهای پیام

captcha