برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس البرز
کد خبر: 3765641
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل آموزش و پرورش البرز از برگزاری محافل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس این استان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، هدف از اجرای این برنامه معنوی را تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به فراگیری آموزه‌های قرآنی و انس با این کتاب آسمانی ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با مشارکت دانش‌آموزان نخبه قرآنی استان در نمازخانه‌های مدارس و مساجد نزدیک مدارس شهری و روستایی البرز برگزار می‌شود، افزود: در این محفل نورانی دانش‌آموزان به روخوانی و جزخوانی قرآن‌کریم با همراهی برخی از والدین خود می‌پردازند.
قاسمی بیان کرد: در برخی از محافل قرآنی، قاریان برجسته بین‌المللی کشور، معلمان و مردم ولایتمدار استان نیز شرکت می‌کنند.
این مسئول تاکید کرد: در این محافل قرآنی سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن برای جزءخوانی و آموزه‌هایی از کتاب آسمانی مسلمانان استفاده شود.
وی در پایان با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن بهترین اثرگذاری را در عرصه تربیتی و اجتماعی دارد و توفیق انس و الفت مضاعف با کلام وحی و بهره‌مندی از مبانی قرآنی را بیش از پیش برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، افزود: بر این اساس از ابتدای سال جاری محافل انس با قرآن دانش‌آموزی با حضور قاریان قرآنی و مداحان اهل بیت(ع) در مدارس البرز برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha