ملت ایران پای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است
کد خبر: 3762436
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

ملت ایران پای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زهک با بیان اینکه مردم ما با تمام مشکلاتی که دارند، پای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است، گفت: شکوه کم‌نظیر راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، علی‌رغم هجمه‌های شدید دشمنان، جلوه‌ای از ایمان و عشق مردم به انقلاب اسلامی بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن خدری، امام جمعه زهک، 18 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان پس از سفارش به رعایت تقوا و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری محافل و مجالس عزای اهل بیت(ع) به‌ویژه عزیزان نیروی انتظامی که در امنیت این محافل و مجالس در دو ماه محرم و صفر نقش داشتند، گفت: با فرارسیدن ماه ربیع‌الاول که قطعاً ماه پرخیر و برکتی است و خبر از ولادت با سعادت وجود مقدس نبی اکرم(ص) می‌دهد، ان‌شاءالله خداوند به آبروی این بزرگواران خیرات و برکات خودش را بر ما نازل بفرماید.

وی افزود: امروز یکی از اثرات و نشانه‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران برنامه موشکی این نظام مقدس است که این اقتدار و بالندگی مدیون خون تک تک فرزندان پاک‌باخته این آب و خاک است.

امام جمعه زهک با اشاره به 40 سال عداوت و کینه‌توزی آمریکا با ملت ایران، گفت: تنها دلیل این خصومت‌ها دور کردن ملت ایران از اسلام راستین است، چراکه حتی خود آمریکا هم بر همین عقیده است که هیچ قدرتی مافوق قدرت الهی نیست. وقتی ملت شریف ایران اسلامی به قدرت لایزال الهی وصل هستند، قطعاً هیچ‌وقت در برابر کشورهایی همچون آمریکا زانو نخواهد زد و در برابرش می‌ایستند.

وی در ادامه افزود: امروز شما می‌بینید به فرمایش مقام معظم رهبری «آمریکا رو به افول و زوال است در سوریه ورود کرد؛ شکست خورد، در عراق و افغانستان و یمن هم همین‌طور آمریکا رو به افول است».

حجت‌الاسلام خدری در ادامه خطاب به مسئولان و مدیران اجرایی، گفت: مدیران و مسئولان باید به این خودباوری رسیده باشند، نباید با عملکرد نامطلوب آب در آسیاب دشمن بریزند، این نظام مقدس الهی که به ثمره خون صدها هزار شهید سرافراز استقرار یافته است، به مدیران و مسئولان وابسته به غرب نیازی ندارد.

خطیب جمعه زهک ادامه داد: مدیرانی که روحیه استکبارستیزی ندارند، باید عرصه را برای افرادی که انقلاب اسلامی را درک می‌کنند و روحیه استکبارستیزی دارند، خالی کنند. مردم ما با تمام مشکلاتی که دارند، پای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. شکوه کم‌نظیر راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، علی‌رغم هجمه‌های شدید دشمنان، جلوه‌ای از ایمان و عشق مردم به انقلاب اسلامی بود.

وی در پایان عنوان کرد: از مدیران و مسئولان انتظار داریم راه خود را از راه ملت شریف و انقلابی جدا نکنند، و برای رضای خدا کار کنند، تا حداقل مدیون خون شهدایی که هشت سال جنگیدند و از حریم مملکت اسلامی ما دفاع کردند تا این انقلاب زنده بماند؛ نباشند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha