نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های قرآنی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
کد خبر: 3756488
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

نشست هم‌اندیشی کارگروه‌های قرآنی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با مرتلان، مؤذنان و قاریان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با مرتلان، مؤذنان و قاریان حرم مطهر حضرت معصومه(س) شب گذشته، 23 مهرماه در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مشرف، مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه تلاوت‌ها و قرائت‌های آیین‌های قرآنی حرم مطهر در طول سال رصد و بازبینی می‌شود، گفت: بازبینی و رصد آیین‌های قرآنی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برای رسیدن به نقطه مطلوب امری لازم است؛ چراکه رسیدن به افق‌های مطلوب در گرو شناسایی نقاط ضعف و تقویت کارگروه‌های قرآنی است.
وی با بیان اینکه این نشست هم‌اندیشی به‌منظور دریافت آرای کمیته‌های تخصصی حرم مطهر انجام می‌شود، گفت: هم‌اندیشی و رصد آیین‌های قرآنی از نقاط قوت کارگروه‌های قرآنی حرم مطهر است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدلو، رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) حضور داشتند، از سفیران قرآنی در سرزمین وحی تجیل به عمل آمد.


حسین شاهبداغی
انتهای پیام

captcha