اربعین حسینی مانوری سیاسی اجتماعی است
کد خبر: 3755060
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

اربعین حسینی مانوری سیاسی اجتماعی است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: اربعین حسینی در حقیقت مانوری سیاسی اجتماعی است که به اظهار همه اعم از دوست و دشمن باشکوه‌ترین تجمع انسانی در جهان است.

اربعین باشکوه ترین تجمع انسانی در جهان است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین بنی خزاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب پنجشنبه ۱۹ مهر ماه با بیان اینکه ازیارت امام حسین(ع) یک فرصت الهی است که پیرامون راهپیمایی اربعین حسینی برای مردم ایران و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام به وجود آمده است اظهار کرد: باید توجه کرد که چه ویژگی‌هایی در ایشان است که به این اندازه مهم شمرده شده است و هر فردی که توانایی به جای آوردن این مهم را دارد نباید کوتاهی کند.
عده‌ای هستند که چندین سال است انتظار زیارت امام حسین (ع) را در دلشان پرورش می‌دهند، ولی به سبب توان مالی پایین نمی‌توانند به آرزوی دل خود برسند بنابراین افرادی که توانایی مالی بالایی دارند این موضوع را به سرانجام برسانند تا در زیارت بقیه نیز سهمی داشته باشند.
وی با بیان این که اربعین فرصتی خوبی برای نشر مکتب عاشورا است، افزود: مسلمانان که از تمام نقاط دنیا در کربلا جمع می‌شوند، هر یک از آن‌ها پس از برگشت می‌توانند مناطق و مردم خود را حسینی و عاشورایی بسازند.
وی در پایان گفت:حضور با شکوه پیروان اهل بیت (ع) در کربلا، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، در حقیقت مانوری سیاسی اجتماعی است که از یک سو وحدت و قدرت شیعیان را در برابر بیگانگان و دشمنان اسلام به نمایش می‌گذارد و از طرف دیگر، میلیون‌ها انسان با مکتب امام حسین (ع)، با روش و منش آن حضرت، تجدید پیمان می‌کنند.
انتهای پیام.

captcha