ایستادگی ملت ایران، عراق و 31 کشور حامی آن را به زانو درآورد
کد خبر: 3751216
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
سرپرست فرمانداری تاکستان:

ایستادگی ملت ایران، عراق و 31 کشور حامی آن را به زانو درآورد

گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی با خیال خام خود قصد تجاوز به کشورمان را با پشتیبانی قریب به 31 کشور را داشتند اما رزمندگان غیورمرد کشورمان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و آن‌ها را به‌زانو درآوردند.

باید در عمل پیرو راه شهیدان باشیم

به گزارش ایکنا منطقه قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهر تاکستان صبح امروز هفتم مهرماه با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهدا با آرمان‌های امام خمینی(س) و شهدای گران‌قدر تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره‌ی آن‌ها را گرامی داشتند.
محمد مبین سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح قدرت نظامی نیروهای مسلح پرداخت و گفت: دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی با خیال خام خود قصد تجاوز به کشورمان را با پشتیبانی قریب به 31 کشور را داشتند.
وی افزود: بااین‌وجود رزمندگان غیورمرد کشورمان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و آن‌ها را به‌زانو درآوردند و موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی شدند.
این مسئول گفت: پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان میسر شده است و امروز باید قدردان رشادت‌های آن‌ها باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: همه‌ی ما باید در عمل پیرو راه شهیدان باشیم و در احیای آرمان‌های آن‌ها در جامعه تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha