افتتاح 4 پروژه درمانی در بیمارستان شهیدصدوقی یزد
کد خبر: 3748277
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

افتتاح 4 پروژه درمانی در بیمارستان شهیدصدوقی یزد

گروه سلامت- وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد، 4 پروژه درمانی این بیمارستان را افتتاح کرد.

افتتاح 4 پروژه درمانی در بیمارستان شهیدصدوقی یزد

به گزارش ایکنا از یزد، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر 27 شهریور ضمن بازدید از مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد، 4 پروژه درمانی این بیمارستان را افتتاح کرد.
بهسازی فاز یک و دو اورژانس بیمارستان شهیدصدوقی یزد که دارای 1300مترمربع و 30 تخت فعال است، با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد از جمله این پروژه ها است.
بازسازی و بهسازی بخش عفونی این بیمارستان که از سال 95 آغاز شده و سال 96 به اتمام رسیده و دارای 1200مترمربع زیربنا با هزینه 2میلیارد تومان توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
این بخش دارای یک طبقه و 24 تخت فعال و8 اتاق ایزوله است و فضای آموزشی و کمک آموزشی و کلاس های آموزشی از دیگر بخش های مرتبط در این بخش است.
افتتاح بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی میرزا محمد صادقیان فیروزآباد و بانو در 6 طبقه با زیربنای 8500 مترمربع نیز با حضور قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.
این بیمارستان دارای بخش های بستری اطفال، بستری بزرگسالان و درمانگاه تخصصی که در مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد مستقر است.
سلامتکده طب ایرانی از دیگر پروژه هایی است که با حضور وزیر بهداشت در این بیمارستان افتتاح شد.

انتهای پیام

captcha