برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر
کد خبر: 3747220
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر

گروه معارف ـ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان یادواره شهدای والامقام ورزشکار شهرستان نیر برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام احد احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر روز گذشته ۲۴ شهریورماه در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نیر تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید ترویج فرهنگ شاخص ایثار و شهادت نهادینه شود تا بتوانیم به جامعه‌ای همراه با معنویت و دارا بودن ارزش‌های فاخر اسلامی و اهداف مقدس دست یابیم.
وی با اشاره به این که پرداخت به اهمیت ریشه یادواره‌های شهدای والامقام در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی باید مبنای کار قرار گیرد تا با نشر و ارائه راهکار‌های فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بتوانیم هجمه‌های فرهنگی دشمنان با هدف کمرنگ کردن اعتقادات دینی و اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر بیان کرد: باید ارزش‌های اسلامی و معنوی در جامعه به شکل مناسب و اساسی ترویج یابد و نسل امروزی از اهداف و راه شهدا آگاه شوند تا بتوانیم از این طریق در تربیت جوانان بسیجی و متدین به شکل قابل قبول و مناسب عمل کنیم که در این زمینه نقش خانواده‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است.
احدی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان جنگ اقتصادی بزرگی راه انداخته‌اند که آمریکا بزرگ‌ترین مانع و دشمن اسلام است و آمریکا همیشه درصدد است تا با اعمال تحریم‌های مختلف نقشه‌های شوم خود را پیاده کرده و جامعه و نظام مقدس اسلامی را نابود کند که این هدف را به گور خواهد برد.
انتهای پیام

captcha