دوره‌های تربیت معلم قرآن در مؤسسه سبحان گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3746851
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

دوره‌های تربیت معلم قرآن در مؤسسه سبحان گلستان برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه سبحان گلستان از برپایی کلاس‌های تخصصی تربیت معلم قرآن در این مؤسسه خبر داد.

دوره‌های تربیت معلم قرآن در مؤسسه سبحان گلستان برگزار می‌شودصدیقه گرایلی، مدیر مؤسسه سبحان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه مجوز خود را در سال 86 از سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی اخذ کرده و در همان سال فعالیت خود را آغاز کرده است.
گرایلی ادامه داد: در فصل تابستان امسال، دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، نهج البلاغه، تفسیر قرآن کریم در این مؤسسه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن مجددا مهرماه برگزار می‌شود و در حال حاضر مشغول ثبت نام این دوره‌ها هستیم.
مدیر مؤسسه سبحان گلستان با بیان این‌که در حال حاضر 190 قرآن‌آموز و 15 مربی در مؤسسه حضور دارند، بیان کرد: تعدادی از قرآن‌آموزان در این مؤسسه خردسالان و نوجوانان هستند.
وی افزود: مسئولان در تهیه تجهیزات ما را یاری کنند. ما نیازمند امکانات و مکان بزرگتر برای برگزاری کلاس‌ها هستیم و با توجه به اینکه برای کارهای قرآنی نمی‌توان شهریه بیشتری دریافت کرد، لذا برای توسعه و ترویج قرآن کریم نیازمند بودجه هستیم.
یادآور می‌شود، مؤسسه سبحان گلستان در استان گلستان، شهرستان علی‌آباد کتول، خیابان طالقانی شمالی، خیابان بوستان 1 واقع شده است.
انتهای پیام

captcha