تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت؛ درسی از مدیریت شهیدان رجایی و باهنر
کد خبر: 3742337
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
فرماندار کوهبنان:

تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت؛ درسی از مدیریت شهیدان رجایی و باهنر

کانون خبرنگاران نبأ ــ شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خویش مردم‌داری و خدمت مخلصانه را سرلوحه زندگی خویش قرار دادند؛ اینجاست که مدیران اجرایی بایستی این شهیدان را الگوی عملی خویش قرار دهند و با تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت در راستای تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات کوهبنان چندین طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و برق‌رسانی در شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
در حاشیه این مراسم حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی به همراه داشته که عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم از جمله آن‌هاست.
وی عنوان کرد: همواره بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر خدمت‌رسانی به روستا‌ها و مردم تأکید فراوان دارند چراکه مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب محسوب می‌شوند.
فرماندار کوهبنان گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته همواره بر طبل کینه و دشمنی کوبیدند و توطئه‌ها علیه ما کردند.
وی تأکید کرد: رهنمودها و بیانات حضرت امام(ره) و منویات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در کنار حضور گسترده مردم در صحنه، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و زمینه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی را رقم زده است.
سالاری عنوان کرد: دشمنان که چشم پیشرفت ما را ندارند به شیوه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمدند که ترور شخصیت‌ها، طراحی جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم‌ها نمونه‌ای از این دشمنی‌هاست.
فرماندار کوهبنان گفت: شهیدان رجایی و باهنر در عمر کوتاه دولت خویش مردم‌داری و خدمت مخلصانه را سرلوحه زندگی خویش قرار دادند؛ اینجاست که مدیران اجرایی بایستی این شهیدان را الگوی عملی خویش قرار دهند و با تکریم ارباب رجوع و خدمت بی‌منت در راستای تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی اقدام کنند.
در ادامه با حضور مسئولان عملیات اجرایی ورودی دهستان جور با 600 متر جدول‌گذاری و 300 متر موزائیک‌کاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد که ورودی دهستان جور از سمت کوهبنان زیبا‌سازی شود.
همچنین طرح بهسازی دهستان جور با اجرای آسفالت معابر، تأمین روشنایی معابر بلوار بسیج، تأمین روشنایی معابر روستای سرآسیاب، پروژه حصارکشی مدارس، احداث بندهای سنگ و سیمان فیدکوئیه، پروژه محوطه‌سازی مرکز جامع سلامت کوهبنان از جمله طرح‌های افتتاحی در این روز بود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha