وضع امنیت در مرزها رضایت‌بخش است
کد خبر: 3741443
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
سردار اشتری:

وضع امنیت در مرزها رضایت‌بخش است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده نیروی انتظامی وضع امنیت در تمام مرزهای کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: وضعیت امنیتی در تمام مرزها با حضور مرزبانان، نیروهای مسلح، سپاه و بسیج خوب است.

وضع امنیت در مرزها خوب است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی امروز، 4 شهریورماه با هدف بازدید از وضعیت مرزهای استان، یگان‌های انتظامی و پاسگاه‌های مرزی و مرزبانی به استان کرمانشاه سفر کرد.
وی در بدو ورود به استان با ابراز تأسف از زلزله‌ای که صبح امروز در کرمانشاه رخ داد، افزود: از ساعات اولیه وقوع این زلزله همکاران ناجا در منطقه حضور داشتند و مورد خاص امنیتی در این مناطق نداشتیم.
سردار اشتری با اشاره به اینکه حاضریم در صورتی که نیاز باشد به ویژه در بحث امنیتی کمک کنیم درخصوص آمادگی پلیس برای بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین، اظهار کرد: بازگشایی این مرز بسته به سیاست‌های کلی طرف ایرانی و عراقی دارد اما اگر توافقی در این خصوص در ایام اربعین صورت بگیرد ما آمادگی حضور و تقویت مرزها را داریم.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت مرزهای کشور، تصریح کرد: وضعیت امنیتی مرزها خوب است و با حضور مرزبانان، نیروهای مسلح ارتش، سپاه و مرزبانی تلاش می‌کنیم در مسیر ارتقا بنیه دفاعی و امنیتی خلاءها را برطرف کنیم.
انتهای پیام

captcha