افتتاح مراکز «اوتیسم و کودکان کار» در بروجرد
کد خبر: 3740953
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

افتتاح مراکز «اوتیسم و کودکان کار» در بروجرد

گروه اجتماعی ــ فرماندار بروجرد ار افتتاح 56 پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح مرکز اوتیسم و مرکز کودکان کار و افتتاح دومین مرکز مشاوره ژنتیک در بروجرد از جمله پروژه‌های هستند که طی هفته دولت انجام می‌شود.

ف

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا آریایی، فرماندار بروجرد امروز، سوم شهریور در جمع خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های هفته دولت در بروجرد گفت: از 2 تا 8 شهریور‌ماه به‌مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نام‌گذاری شده و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است.
وی اضافه کرد: به‌مناسبت هفته دولت 56 پروژه با اعتبار 35 میلیارد تومان به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شوند که از این تعداد سه پروژه خدماتی، سه پروژه صنعتی و 48 پروژه عمرانی است و در این هفته دو پروژه نیز طی مراسمی کلنگ‌زنی می‌شود.
وی از مهمترین پروژه های این هفته گازرسانی به 27 روستای بروجرد است که برای این پروزه 12 میلیارد تومان هزینه شده و با افتتاح آن یک‌هزار و 136خانوار روستایی از گاز شهری بهره‌مند می‌شوند.
آریایی اضافه کرد: در هفته دولت با افتتاح سه پروژه صنعتی در بروجرد زمینه اشتغال برای 48 نفر از جویندگان کار فراهم می‌شود و همچنین با افتتاح پروژه‌های خدماتی زمینه اشتغال 12 نفر دیگر فراهم خواهد شد.
افتتاح اولین مرکز اوتیسم در بروجرد
فرماندار بروجرد تصریح کرد: افتتاح اولین مرکز اوتیسم در بروجرد، افتتاح مرکز کودکان کار و افتتاح دومین مرکز مشاوره ژنتیک در بروجرد از جمله پروژه‌های خدماتی هستند که مرکز اوتیسم در بروجرد دومین مرکز در استان لرستان است که به بهره‌برداری می‌رسد و خدمات مورد نیاز را به مراجعان ارائه می‌دهد.
وی بیان کرد: کلنگ‌زنی یک بند خاکی در اشترینان و پاسگاه محیط بانی در منطقه تالاب بیشه دالان دو پروژه‌ای هستند که در هفته دولت با حضور مسئولان کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha