رسالت جمعیت بانوان فرهیخته در جامعه جریان‌سازی فرهنگی است
کد خبر: 3739634
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

رسالت جمعیت بانوان فرهیخته در جامعه جریان‌سازی فرهنگی است

گروه معارف - دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه جریان‌سازی فرهنگی را از اهداف جمعیت بانوان فرهیخته دانست و گفت: تبیین ارزش‌های اسلامی و تبلیغ چهره به چهره رسالت جمعیت بانوان است.

تبیین ارزش‌های اسلامی رسالت جمعیت بانوان است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در نشستی که صبح امروز، 28 مرداد با حضور اعضاء جمعیت بانوان برگزار شد، افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با بیان اهداف این جمعیت، گفت: رسالت جمعیت بانوان فرهیخته در جامعه جریان‌سازی فرهنگی است.
وی درادامه به تقارن این نشست با ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و افزود: فضیلت این ماه و وقایع ارزشی آن را برای نسل امروز بازگو و بیان کنیم تا جایگاه ارزشمند مکتبی خود را بدانند.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در ادامه با تأکید بر نقش این جمعیت در مسیر خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن، اظهار کرد: در راستای یاد شده نیازمند به حرکت جهادی هستیم.
تیرانداز تصریح کرد: امروز دشمنان این ملت و کشور به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ فرهنگی و شبه‌افکنی مؤثرترین راه انحراف جوانان است و لذا باید هوشیار باشیم.
وی به اهداف والای این جمعیت نیز اشاره و عنوان کرد: تبیین ارزش‌های اسلامی و تبلیغ چهره به چهره از جمله این اهداف است.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در پایان به موج‌سواری استکبار بر علیه نظام اشاره و تأکید کرد: امروز این جمعیت وظیفه دارد تا خدمات انقلاب را برای نسل جوان تبیین کند.
انتهای پیام

captcha