ویژه‌ برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در مناطق زلزله‌زده اجرا شود
کد خبر: 3737917
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

ویژه‌ برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در مناطق زلزله‌زده اجرا شود

گروه اجتماعی - رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: با توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشاوره‌های روانشناختی و برنامه‌های متنوع فرهنگی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب برگزار شود.

فعالیت‌های فرهنگی خوبی در مناطق زلزله‌زده اجرا شده است 
به گزارش ایکنا از کرمانشاه، تقی رستم‌وندی، رئیس سازمان اجتماعی کشور امروز، 21 مرداد در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به وجود نشاط در مناطق زلزله‌زده، گفت: با توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، مشاوره‌های روانشناختی و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مناطق برگزار شود.
وی افزود: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خوبی پس از زلزله در این مناطق صورت گرفته است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی خوب با حجم بالا و ابعاد گسترده در این مناطق در حال اجرا است که نشانه پیشرفتی خوب در این راستا است.
رستم‌وندی درادامه ابراز امیدواری کرد تا کار ساخت و ساز پیش از فصل سرما در این مناطق پایان یابد.
وی گفت: بخش عظیمی از مردم با مشارکت خودشان و دستگاه‌های دولتی دارای سرپناه‌های مستقل شدند.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: سازمان امور اجتماعی عمدتا به عنوان یک حلقه وصل برای دستگاه‌های مختلف است و امیدواریم با رایزنی و مشورت صورت گرفته با آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی اقدامات خوبی صورت بگیرد.
رستم‌وندی عمده برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد را دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: باید با تلاش بیش‌تر این برنامه‎‌ها را پر رنگ‌تر کنیم.
انتهای پیام

captcha