افتتاح پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهرستان مهر در حاشیه همایش ملی «ریحانةالنبی»
کد خبر: 3698019
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

افتتاح پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهرستان مهر در حاشیه همایش ملی «ریحانةالنبی»

گروه اجتماعی ـ در حاشیه برگزاری همایش ملی «ریحانةالنبی»، چند پروژه عمرانی و آبخیزداری شهرستان مهر نظیر پارک ریحانةالنبی با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از فارس، در حاشیه برگزاری همایش ملی «ریحانةالنبی» و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم، پارک ریحانةالنبی شهرستان مهر عصر امروز، 16 اسفندماه با حضور تبادار استاندار فارس، علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، صالحی امیری، مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و جمعی از مدیران کل استان فارس افتتاح شد.
در حاشیه این مراسم همچنین چند پروژه آبخیزداری این شهرستان با حضور استاندار و مسئولان حاضر در همایش «ریحانةالنبی» افتتاح شد و در ادامه مراسم کلنگ‌زنی پروژه احداث مجموعه گردشگری لاور مهر برگزار شد.
اسماعیل تبادار، استاندار فارس در این مراسم گفت: یکی از قابلیت‌های برجسته استان فارس در عرصه گردشگری است گرچه برخی به ما توصیه می‌کنند شاید توجه به صنعت، کشاورزی و غیره بیشتر شود ولی اولویت به بخش گردشگری است.
وی با بیان اینکه 4 اثر تاریخی فارس ثبت‌ بین‌المللی و 2 هزار و 800 ثبت داخلی و کشوری شده‌اند، گفت:‌ فارس استانی است که در تاریخ، فرهنگ، جلوه‌های طبیعی و غیره زبانزد خاص و عام است و می‌توانیم ادعا کنیم که در عرصه گردشگری و ظرفیت‌های آن استان دوم کشور هستیم.
تبادار ادامه داد: این منطقه بین دو منطقه صنعتی بزرگ عسلویه و منطقه انرژی لامرد و مهر قرار گرفته است و این ضرورت کار مراکز صنعتی است و می‌تواند جلوه‌گاهی از تفریح و گردشگری و زمینه مناسبی برای اشتغال مردمی که در این پهنه سکنی دارند می‌باشد.
انتهای پیام

captcha