اول بهمن همایش «گفتمان سازی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3680128
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
شاه‌محمدی:

اول بهمن همایش «گفتمان سازی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از برگزاری ششمین همایش «صیانت و گفتمان سازی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در اول بهمن با حضور 5 استان به میزبانی اراک خبر داد.

نبی‌الله شاه‌محمدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: ششمین همایش «صیانت و گفتمان سازی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر» اول بهمن‌ماه سال جاری با حضور مسئولان ملی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دبیران ستاد مبارزه مواد مخدر پنج استان مرکزی، مدیران و سمن‌های استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این همایش پنج استان منطقه 4 کشور؛ لرستان، همدان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام و استان مرکزی حضور خواهند داشت که هر کدام باید 15 سمن فعال در حوزه اعتیاد به همراه دبیر شورا و کارشناس موضوعی مشارکت‌های مردمی را در این همایش شرکت دهند.
شاه‌محمدی تصریح کرد: این همایش در سالن الغدیر استانداری مرکزی به مدت یک روز برگزار می‌شود و در طول همایش دو پنل تخصصی با رویکرد توسعه اشتغال بهبود یافتگان و حمایت از خانواده‌های آسیب دیدگان نیز اجرا می‌شود. در راستای استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در همایش، سخنرانان این پنل؛ فتح‌الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی به عنوان رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی استان و غلامرضا فتح آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی انتخاب شده‌اند.
وی گفت: در کنار این همایش، نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها و شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز برگزار خواهد شد علاوه از خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر کشور نیز تقدیر بعمل خواهد آمد و از هر استان یک سمن فعال در حوزه پیشگیری و فعالیت در حوزه اعتیاد تقدیر بعمل خواهد آمد.
شاهمحمدی در پایان بیان کرد: ترغیب بهبود یافتگان و فرهنگ سازی اشتغال بهبود یافتگان از طریق دستگاه های دولتی از اهداف اصلی برگزاری این همایش می باشد.

captcha