برنامه‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قابلیت اجرایی داشته باشند
کد خبر: 3679067
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

برنامه‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قابلیت اجرایی داشته باشند

گروه اجتماعی: استاندار کردستان با عنوان اینکه مدیران در مقابل مسئله افزایش اعتیاد مسئول هستند، گفت: برنامه‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید به گونه‌ای باشند که قابلیت اجرایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 13 دی ماه در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید به گونه‌ای باشند که قابلیت اجرایی داشته باشند.
وی افزود: جلسات بایستی به نحوی ساماندهی شوند که با ارائه نقطه نظرات، بتوان چالش و نقاط ضعف را شناسایی و نسبت به کاهش پدیده اعتیاد اقدام کرد .
استاندار کردستان عنوان کرد: مشکلات باید به صورت شفاف از سوی دستگاه‌های اجرایی مطرح شوند و فضا و محیط جلسات به سمتی پیش رود که انتقاد از دستگاه های اجرایی در راستای شناسایی مشکلات و رسیدن به نتایج مطلوب صورت گیرد در غیر این صورت خروجی قابل قبولی نخواهیم داشت .
مرادنیا در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند، گفت: متاسفانه امکانات ورزشی درخور توجهی برای قشر بانوان تدارک دیده نشده است که می طلبد با ایجاد پارک بانوان و در اختیار گذاشتن سالن های اداره ورزش و جوانان، فضا و محیط را برای ورزش کردن بانوان فراهم کرد.
وی بیان کرد: خوشبخانه احداث یک مجموعه ورزشی را برای ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج مصوب کرده‌ایم که در آینده با احداث آن به مردم این مناطق خدمات ورزشی ارائه خواهد شد.
استاندار کردستان با عنوان اینکه مدیران در مقابل مسئله افزایش اعتیاد مسئول هستند، بیان کرد: وظیفه شرعی و قانونی ما حکم می کند که وظیفه خود را در راستای کاهش امر اعتیاد به درستی انجام دهیم در غیراینصورت مدیون خواهیم بود.
وی در پایان سخنان خود هدف از برگزاری جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر را رسیدن به راهکارهای کاهش مواد مخدر و اجرایی کردن مصوبات آن دانست و پیشنهاد داد که چهار تن از افراد صاحب ایده و اندیشه در این جلسات، تا دو هفته آینده مصوبات را از لحاظ قابلیت اجرا بررسی و راهکارهای عملیاتی کردن مصوبات را ارائه دهند.

captcha