ارسال 173 مقاله به همایش جهان‌شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر
کد خبر: 3668303
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
رضا امانی خبر داد:

ارسال 173 مقاله به همایش جهان‌شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر

گروه دانشگاه: دبیر اجرایی همایش ملی «جهان‎شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر» با بیان اینکه اختتامیه این همایش روز یکشنبه 12 آذر برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۱۷۳ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد و پس از ارزیابی تعداد ۷۷ متن کامل مقالات در قالب CD همایش منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همایش «جهان‎شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر» روز یکشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۹ تا ۱۲ در تهران برگزار خواهد شد.
رضا امانی، دبیر اجرائی همایش «جهان‎شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر» درباره جزئیات برگزاری اختتامیه این همایش در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: متولی این همایش دانشکده علوم و فنون قرآن تهران دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است و با همکاری تعدادی از مراکز دانشگاهی، حوزوی و علمی کشور یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیش همایش‌های برگزاری این همایش تصریح کرد: تاکنون چهار پیش‎همایش در دانشکده علوم قرآنی تهران و دانشگاه رازی برگزار شده است. همچنین در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دانشکده علوم و فنون قرآن تهران 2 پیش همایش برگزار شد.

امانی با اشاره به اینکه تاکنون این همایش با استقبال خوبی از سوی اساتید و دانشجویان روبرو بوده، ادامه داد: این استقبال باعث شد دبیرخانه همایش مهلت دریافت مقالات را تا 30 مهرماه تمدید نماید، در نهایت تعداد ۱۷۳ مقاله به دبیرخانه همایش واصل گردید و پس از ارزیابی مقالات علاوه بر کتاب چکیده مقالات همایش، تعداد ۷۷ متن کامل مقالات در قالب CD همایش منتشر شده است.

وی افزود: از کلیه اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان و علاقه‌مندان جهت حضور در همایش دعوت می‌‌کنیم، روز یکشنبه از ساعت 9 الی 12 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم و فنون قرآن تهران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، ساختمان مهر، سازمان اوقاف و امور خیریه، طبقه پنجم، حضور به هم رسانند.

یادآور می‌شود، این همایش در پنج محور زیر برگزار می‎شود:
۱- خاستگاه و مبانی جهان‎شمولی  آموزه‎های  قرآنی و روایی
۲- جهان‎شمولی آموزه‎های قرآنی و روایی در حوزه اعتقادات
۳- جهان‎شمولی آموزه‎های قرآنی و روایی در حوزه اخلاق
۴- جهان‎شمولی آموزه‎های قرآنی و روایی در حوزه احکام و عبادات
۵- جهان‎شمولی آموزه‎های قرآنی و روایی در حوزه علوم اجتماعی
captcha