دستگاه‌های فرهنگی به مقوله‌ پیشگیری از آسیب‌ها توجه بیشتری کنند
کد خبر: 3650421
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
یاری:

دستگاه‌های فرهنگی به مقوله‌ پیشگیری از آسیب‌ها توجه بیشتری کنند

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر لزوم توجه دستگاه‌های فرهنگی به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: امنیت اجتماعی پایدار جز با مشارکت توده‌های مردم محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از کانال خبری پلیس، سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام، امروز در نشست همایش پلیس، امنیت و اصناف که به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: ما با حمایت‌های اصناف و بازاریان و ظرفیت بسیار خوبی که در نیروی انتظامی استان وجود دارد امنیت و آرامش خیال را برای مردم محقق کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش عزم همگانی می‌طلبد، افزود: اگر حمایت مردم و تعامل مسئولان نباشد طبیعی است امنیت مطلوب و پایدار در جامعه نخواهیم داشت.
فرمانده انتظامی استان ایلام به شهادت شهید "حججی" اشاره کرد و یادآور شد: آنچه نظام ما را بیمه کرد شهادت شهید حججی بود آن شهیدی که در برون از مرزها برای امنیت ایران اسلامی و دفاع از مظلومان جانانه دفاع کرد و در این راه به شهادت رسید و پیکر مطهر بی‌سرش هم که همه دیدند که چه انقلابی در جامعه به پا کرد.
یاری به شهادت شهید زینی‌وند رئیس کلانتری شهرستان دره‌شهر که در ظهر عاشورا به شهادت رسید نیز اشاره و عنوان کرد: این شهید عزیز استان برای اینکه صلح و سازش را در بین دو طایفه برقرار کند جان شیرین خود را فدا کرد.
وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش جهادی در جامعه انجام دهند تا شاهد این حوادث ناگوار همچون شهادت شهید زینی‌وند عزیز نباشیم.
فرمانده انتظامی استان ایلام پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی را مستلزم کار فرهنگی دانست و بر لزوم ورود دستگاه‌های فرهنگی در این حوزه تأکید کرد.
captcha