یکصدوچهلمین کرسی تلاوت قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3639286
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
یادواره شهید «خاکپور»؛

یکصدوچهلمین کرسی تلاوت قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه جلسات و محافل: یکصد و چهلمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهید «خاکپور» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و چهلم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 14 شهریورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
در این مراسم معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام‌جمعه شهرستان و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد،، پس از قرائت خلاصه‌ای از دعای توسل شامل مقدمه و فراز مربوط به امام هادی(ع)، میرزایی، معلم قرآن شهرستان علی‌آباد کتول از کلام‌الله مجید پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز برنامه یادواره شهید علیرضا خاکپور اجرا شد که طی برگزاری این بخش از مراسم از شهید ابوالقاسم اصغریان که خانواده ایشان از بانیان برنامه این هفته بودند نیز یاد شد.
این برنامه قرآنی و معنوی، گروه نسیم غدیر به اجرای برنامه سرود و هم‌خوانی پرداختند و در ادامه نیز قطعه شعری در رابطه با امام علی(ع) اجرا کردند که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز رو‌به‌رو شد. در ادامه نیز مباحث تفسیری قرآن کریم در رابطه با موضوع ازدواج آسان از منظر قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اسحق زنگانه، در رابطه با بیان تفاوت آسایش و آرامش مطرح و ارائه شد و در ادامه نیز محمد منصوری، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیات قرآن پرداخت.
همچنین، در ادامه برگزاری این مراسم با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و چهلمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha