محفل انس با قرآن یادواره شهید «گرکزی» در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3633690
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

محفل انس با قرآن یادواره شهید «گرکزی» در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه جلسات و محافل: در یکصد و سی و هشتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن شهرستان علی‌آباد کتول، خانواده شهید «گرکزی» تجلیل شدند.


محفل انس با قرآن یادواره شهید «گرکزی» در علی‌آباد کتول برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، جلسه یکصد و سی و هشتم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 31 مردادماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم قرآنی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، محسن بدراقی، قاری نوجوان قرآن کریم و دانش‌آموز اهل سنت به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز مباحث تفسیری قرآن کریم در رابطه با موضوع ازدواج آسان از منظر قرآن کریم توسط صاد‌ق‌پور، مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی علی‌آباد کتول ارائه شد.

همچنین، در این مراسم معنوی، برنامه معرفی زندگینامه و نیز وصیت‌نامه شهید گرکزی، از شهدای اهل سنت استان گلستان اجرا و در ادامه نیز از خانواده این شهید سرافراز تقدیر و تجلیل شد. در ادامه نیز محسن بازداری، قاری ممتاز استان گلستان به تلاوت آیات الهی پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مرام نیز رو‌به‌رو شد.

در ادامه برگزاری این مراسم با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و سی و هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha