کردستان؛ میزبان رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای در شهریورماه
کد خبر: 3615541
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

کردستان؛ میزبان رویداد بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای در شهریورماه

گروه فرهنگی: رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گفت: جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای استان‌ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کردستان، ابوالحسن موسوی‌زاده، رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی امروز،13 تیرماه در جلسه با مسئولان استان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان از برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در کردستان خبر داد و بر آماده سازی و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ فرهنگی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه 33 استان کشور و 400 نفر از هنرمندان و مدیران مراکز در این جشنواره حضور دارند، افزود: با برنامه ریزی‌های منسجم، جشنواره به بهترین شکل ممکن در استان فرهنگی کردستان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی عنوان کرد: تاکنون  یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما ارسال شده است.

بهرام نصرالهی زاده، رئیس سازمان برنامه وبودجه استان هم در ادامه از برگزاری هفته فرهنگی همزمان با این جشنواره در استان خبر داد و گفت: در این برنامه هنرمندان بزرگ کشور در شهرستان‌های مختلف استان به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل ادارات و نهادهای مرتبط با برگزاری این جشنواره در کردستان اعلام کرد: تمامی تلاشمان را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره بکار خواهیم گرفت.

حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان نیز این جشنواره را گامی مهم برای نقش آفرینی کردستان در عرصه ملی و رسانه‌ای دانست.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همگرایی را در کردستان می‌توان به همه معرفی کرد، افزود: ما به عنوان یک تکلیف اداری و عقلانی در برگزاری باشکوه این مراسم برای معرفی بهتر کردستان در حوزه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد.

فیروزی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای اسکان مهمانان جشنواره، گفت: تدابیر لازم برای این امر اتخاذ شده و از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های ویژه استان استفاده می‌شود.

امان‌اللهی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان هم با اشاره به اینکه این جشنواره ظرفیت خوبی برای معرفی و توسعه هر چه بیشتر استان در حوزه‌های مختلف است گفت در این جشنواره با توجه به حضور افراد نخبه و تاثیرگذار در جامعه،  زوایا و ظرفیت‌های پنهان استان بهتر معرفی خواهد شد.

وی از کردستان به عنوان استانی فرهنگی و میهمان نواز نام برد و یادآور شد: با برگزاری این جشنواره به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی، بسیاری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان بازمعرفی می‌شود.

captcha