برپایی دوره آموزش جامع قرآن در 29 کانون مهد قرآن استان تهران
کد خبر: 3609403
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

برپایی دوره آموزش جامع قرآن در 29 کانون مهد قرآن استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره آموزش جامعه قرآن در 29 کانون مهد قرآن استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، به گفته جواد فومنی‌الحائری، مدیر مهد قرآن استان تهران گفت: مجامع شرق، مرکز، شمال و غرب تهران بزرگ در نقاط مختلف شهر پذیرای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای آموزش جامع قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) هستند.
مدیر مهد قرآن استان تهران با اشاره به اهداف راهبردی مؤسسه کشوری مهد قرآن مبنی بر ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد ارتباط عمیق و ماندگار تمامی اقشار جامعه با قرآن کریم، بیان کرد: 29 کانون تحت پوشش با تلاش اساتید و مربیان که اکثریت حافظ قرآن هستند که دوره‌های آموزشی حفظ قرآن همراه با مفاهیم ترجمه و تدبر را برای مخاطبان برگزار می‌کنند.
وی ادامه داد: با گذشت 25 سال از تأسیس مهد قرآن استان تهران، تاکنون بیش از 10 هزار قرآن‌آموز تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفتند که رشد و شکوفایی بیش از پانصد حافظ  کل در مجامع و شعب از افتخارات این مرکز می‌باشد.
فومنی‌الحائری اضافه کرد: برگزاری مستمر و منظم دوره‌های عمومی و تخصصی برای مربیان، مدیران و مؤسسان مهدهای کودک، با همکاری سازمان بهزیستی و تشکیل سایر دوره‌های آموزشی در حوزه قرآن از دیگر فعالیت‌ها است.
یادآور می‌شود، محل دفتر مهد قرآن استان تهران در دفتر مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن واقع در خیابان خراسان بعد از لرزاده واقع شده است. مهد قرآن استان تهران وابسته مؤسسه مهد قرآن برای بهره‌مندی شهروندان تهرانی از ظرفیت‌های آموزشی فهرست اسامی و نشانی کانون‌های تحت پوشش خود را در پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی www.ayeh.ir منتشر کرد.
captcha