کرسی تلاوت قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3607110
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
همزمان با ماه رمضان؛

کرسی تلاوت قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه جلسات و محافل: یکصد و بیست و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه 16 خردادماه در علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.


کرسی تلاوت قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، یکصد و بیست و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 16 خردادماه همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی که از ساعت 21:45 تا 23 و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، قاریان قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو‌به‌رو شد.

در ادامه برگزاری این مراسم معنوی و قرآنی که در محل مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین باستانی به بیان نکات تفسیری قرآن کریم پرداخت.

همچنین، در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان برگزارکننده مراسم، برنامه‌های مختلفی همچون شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حضار در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و بیست و هفتمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha