کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3595771
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه جلسات و محافل: کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه 12 اردیبهشت‌ماه در علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، یکصد و بیست و دومین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه همزمان با ایام شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و یادبود شهید حسین شاه‌حسینی با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهر علی‌آباد کتول از توابع استان گلستان برگزار شد.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی که با همزمان با نماز مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد، تعدادی از قرآنیان استان مازندران به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند که با استقبال فراوان حضار در مراسم رو‌به‌رو شد.

در این مراسم معنوی و قرآنی که در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار شد، محمدی‌نژاد، قاری قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمی، به بیان نکات تفسیری آیات الهی پرداخت.

همچنین، در ادامه برگزاری این محفل قرآنی نیز با حضور مسئولان برگزار کننده مراسم، برنامه‌های مختلفی همچون مراسم روز معلم، تقدیر از معلمان قرآن، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حضار در مراسم برگزار شد.

یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و بیست و دومین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چهارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha