ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان در مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3594138
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
نصیری تأکید کرد:

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان در مبارزه با مواد مخدر

گروه اجتماعی: دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: باید از ظرفیت علما و مبلغان در مبارزه با اعتیاد بهره گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، تقی نصیری، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ظهر امروز شنبه 9 اردیبهشت ماه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت عزم جدی برای مبارزه با این بلای خانمان سوز، اظهار کرد: فردی که درگیر اعتیاد می‌شود به سلامت روان جامعه و خانواده آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه جامعه ما یک جامعه مذهبی است، اظهار کرد: از آموزه‌های دینی می توان در حوزه مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت‌.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های دینی در جامعه به نحو درست و هدفمند بهره‌گیری شود، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی لازم و درست در این حوزه وجود داشته باشد.

این مسئول با اشاره به تاثیرگذاری روحانیون در بین مردم، تصریح کرد: باید از ظرفیت علما و مبلغین در حوزه مبارزه با مواد مخدر بهره‌گیری شود تا مردم از خطرات این بلای خانمان سوز آگاهی بیشتری کسب کنند.

نصیری با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از پاکترین استان‌های کشور در حوزه مواد مخدر است، تصریح کرد: این امر به برکت خون شهدای این راه اعتقادات مذهبی بالای مردم استان و زحمات مسئولان حاصل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از خانواده‌های آسیب دیده از اعتیاد، عنوان کرد: فرزندان این خانواده‌ها کسانی هستند که کوچکترین نقش را در اعتیاد فرزندان‌ خود نداشتند لذا باید مورد حمایت قرار گیرند .

نصیری با اشاره به ضرورت ورود جدی خیرین به حوزه مبارزه با اعتیاد، بیان کرد: نباید از نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد در این حوزه نیز غافل بود.

captcha