سیره معصومین (ع)، علت اصلی پایداری انقلاب است
کد خبر: 3570064
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
حجت الاسلام داداش زاده:

سیره معصومین (ع)، علت اصلی پایداری انقلاب است

آ گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: علت اصلی پایداری انقلاب اسلامی با گذشت سه دهه از پیروزی شکوهمند آن، آموزه های قرآنی و سیره ی معصومین و ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی, حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان پیش از ظهر امروز15 بهمن ماه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: مومنین و آحاد مختلف جامعه با اتحاد و همبستگی هم و با تاسی از سیره سیدالشهدا با لبیک به فرمان امام راحل در 22 بهمن ماه سال 57 انقلابی را رقم زدند که آثار آن امروزه با رشادت های جوانان در فراسوی مرزهای میهن اسلامی در مقابله با نیروهای تکفیری و سلفی دیده می شود.
وی گفت: مردم و مومنین هنوز هم پس از گذشت سال ها از انقلاب با تبعیت از رهبری و ولایت فقیه از آرمان های انقلاب و امام راحل حفاظت می کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: یکی از دلایلی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد تبعیض طبقاتی بود که در دوران رژیم منحوس پهلوی وجود داشت.
وی ادامه داد: از این رو مردم برای از میان رفتن تبعیض طبقاتی و یکسان شدن فقیر و غنی در سطح جامعه به فرمان امام خمینی(ره ) لبیک گفته و باعث پیروز شدن انقلاب اسلامی شدند.
حجت الاسلام داداش زاده تصریح کرد: همه ما برای اثبات دوباره که هنوز جان برکفان انقلاب و رهبری هستیم باید روز 22 بهمن ماه باحضور پرشکوه خود در راهپیمایی جواب محکمی را بر معاندان نظام و اسلام بدهیم.
captcha