افتتاح 418 پروژه با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در استان یزد
کد خبر: 3567090
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
در دهه فجر:

افتتاح 418 پروژه با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در استان یزد

گروه سیاسی: استاندار یزد گفت: 418 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان به مناسبت ایام‌الله دهۀ فجر امسال در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد عصر روز گذشته در نشست ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: فعالیت‌ها حاکی از توجه عمیق به برنامه‌های مختلف برای زنده نگه داشتن فضای انقلاب و آگاهی و شناخت نسل‌های بعد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
میرمحمدی گفت: دهۀ فجر امسال همراه با یک هفتۀ آماده‌سازی افکار عمومی برای اتفاق بزرگ تاریخی است که در سال 57 در ایران رُخ داده است.
وی با بیان اینکه شعار اصلی مردم در انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده است افزود: استقلال‌طلبی به این معناست کشوری داشته باشیم که تحت نفوذ و مستعمره کشوری دیگر نباشد که این شعار باعث ناراحتی استعمارگران، چپاول‌گران، سودجویان و غارتگران منابع کشورها شده است.
استاندار یزد بیان کرد: کشور ما قصد دارد مستقل روی پای خود بایستد در حالی که برخی مانند گذشته به منابع ما چشم دوخته اند، استقلال‌طلبی هزینه دارد و پس از انقلاب ترور بسیاری از نیروهای ارزشمند انقلاب توسط منافقین و انواع گروهک ها و تحمیل جنگ از تجربیات ما بوده است.
وی ادامه داد: اکنون منافع این استعمارگران از دست رفته است و به گونه ای رفتار می کنند که این منافع را دوباره به دست آوردند اما ایران با توجه به هدایت های حضرت امام (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری و با اتحاد و انسجام مردم مانند گذشته مستقل و سربلند پیش می‌رود.
میرمحمدی با بیان اینکه راه حفظ انقلاب حضور همۀ اقشار مردم است، گفت: حضور در صحنۀ عمومی انقلاب را پایدار نگه داشته است از این‌رو دولت نیز خواهان حضور همۀ اقشار اعم از احزاب، تشکل‌های مردمی، جوانان، بانوان، فرهنگیان، هنرمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان است به‌گونه‌ای که با هم گفت‌وگو کنند و با شنیدن دیدگاه‌های هم اهداف انقلاب را پیش‌برند.
وی در ارتباط با برنامه‌های گرامی‌داشت دهۀ فجر بیان کرد: با هم بودن‌ها همدلی می‌آورد و برگزاری مراسم گرامی‌داشت ایام الله دهۀ فجر نیز باید با همین اهداف و حفظ دستاورد گران‌سنگ ملّت و انقلاب باشد.
میرمحمدی یادآور شد: 418 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان به مناسبت ایام‌الله دهۀ فجر امسال در استان افتتاح خواهد شد که طرح‌های بخش خصوصی، شهرداری و دولتی را شامل می‌شود.
منبع: استانداری یزد
captcha