تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر شیراز/ 100 پروژه افتتاح می‌شود
کد خبر: 3565439
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر شیراز/ 100 پروژه افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار شیراز از تشكیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرمانداری و ایجاد 22 كمیته در زیرگروه این ستاد با هدف ساماندهی و راهبری برنامه‌های این ایام خبر داد و گفت: در این ایام 100 پروژه افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز امروز، 3 بهمن در جمع خبرنگاران از تشكیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در فرمانداری و ایجاد 22 كمیته در زیرگروه این ستاد با هدف ساماندهی و راهبری برنامه‌های این ایام خبر داد.

وی افزود: هدف این ستاد و كمیته‌ها، مدیریت جشن‌های مردمی دهه مبارك فجر است زیرا برگزار كننده و مجری برنامه‌ها مردمی هستند كه انقلاب كرده و تا امروز در كنار این انقلاب، به حفظ آن و ارزش‌های انقلابی كمك كرده‌اند.

عالیشوندی برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر را شامل بزرگداشت روز 12 بهمن و سالروز ورود حضرت امام(ره) به ایران، زیارت قبور شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان، انقلاب و امام راحل(ره) اعلام كرد و گفت: مهم‌ترین برنامه‌ ایام دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن است كه امسال نیز با شكوه بیشتر و با حضور مردم برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همچنین در ایام‌الله دهه فجر بیش از 100 پروژه با اعتباری بیش از 1100 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی اظهار كرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری در بخش‌های آب، راه، آموزش، فرهنگ، بهداشت و درمان، برق‌رسانی، گاز و ... دیگر بخش‌ها است.

عالیشوندی با بیان اینكه هنوز شهرداری شیراز و بخش‌خصوصی پروژه‌های خود را اعلام نكرده‌اند، گفت: امكان افزایش این تعداد پروژه وجود دارد.

captcha