رجوع به آموزه‌های قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است
کد خبر: 3540972
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

رجوع به آموزه‌های قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم قصد توطئه علیه انقلاب اسلامی را دارد گفت: رجوع به آموزه‌های قرآنی بهترین راه مقابله با جنگ نرم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهروددر گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از سمنان،اظهارکرد: فرهنگ قرآنی و انس با این کتاب الهی باید در جامعه ترویج یابد.
وی افطود: قرآن کتاب الهی و معجزه آخرین پیامبر خدا است و لذا ضرورت دارد فرهنگ انس با این کتاب الهی در بین مردم ترویج شود و این یادگار ارزشمند پیامبر گرامی اسلام (ص) در جامعه مهجور نباشد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم جوانان را هدف توطئه خود قرار داده است تصریح کرد: ضرورت دارد پای جوانان و خانواده‌ها را به محافل قرآنی باز شود و این آموزه‌های قرآنی در جامعه جاری باشد تا دشمن نتواند به هدف خود برسد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجیدی با تأکید بر اینکه اگر در زندگی کلام نور و رحمت را جاری و ساری کنیم، خودبه‌خود با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم مقابله کرده‌ایم، افزود: از کلام وحی به‌عنوان ابزاری قوی در این راستا باید بهره برد.

captcha