سهل‌انگاری در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن جوانان را گرفتار می‌کند
کد خبر: 3525553
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

سهل‌انگاری در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن جوانان را گرفتار می‌کند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قصد انحراف افکار و ذهنیت‌های جوانان به سمت خواسته‌های خود را دارند که اگر در این زمینه سهل‌انگاری شود سال‌ها این هجوم، نسل جوان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و گرفتار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام جلیل درویشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد دیروز 5 شهریور به اهداف برنامه‌ریزی شده دشمنان از جنگ نرم اشاره و بیان کرد: تهاجم و هجوم یک ملت به ملتی دیگر به صورتهای مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی انجام می شوداما تهاجم فرهنگی یک هجمه بسیار خطرناک برای یک ملت است.
وی با بیان اینکه در تهاجمات نظامی، اقتصادی و سیاسی، ملت مورد تهاجم قرار گرفته، از عملکرد دشمن و نیت‌های وی آگاهی دارد افزود:در تهاجم فرهنگی به دلیل ظرافتکاری دشمن، چنین تهاجمی آشکار نبوده و ممکن است ملتی سالهای خیلی زیادی تحت چنین تهاجمی گرفتار باشد ولی خودشان متوجه این تهاجم نشود.
درویشی به اهداف دشمنان از راه اندازی جنگ نرم اشاره و افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قصد انحراف افکار و ذهنیت‌های جوانان به سمت خواسته‌های خود را دارند که اگر در این زمینه سهل انگاری شود سالها این هجوم نسل جوان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد به تبیین اهداف تهاجم فرهنگی پرداخت و افزود: بیشترین دلیلی که موجب این پدیده شوم شده به این دلیل است که دشمنان اسلام چون فرهنگ متعالی ندارند،از نظر فرهنگی و علمی و اجتماعی در انحطاط به سر می‌برند.
وی افزود: جنگ امروز دشمنان مستلزم دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی است و جنگ نرم دشمن خطرناک‌تر از جنگ سخت است و باید با همه توان در مقابل آن ایستاد.
درویشی خواستار آگاه‌سازی نسل جوان از اهداف دشمن شد و متذکر شد: تقویت فرهنگ دینی و افزایش آگاهی جوانان وظیفه همگانی برای مقابله با دشمنی دشمنان است.

captcha