کرسی تلاوت با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برپا شد
کد خبر: 3474653
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

کرسی تلاوت با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: سی و ششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با عنوان «ضیافت نور» علی‌آباد کتول شب گذشته، 20 بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و ششمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن با عنوان «ضیافت نور» علی‌آباد کتول شب گذشته، 20 بهمن‌ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول آغاز شد.
در ادامه این مراسم دعای سلامتی امام زمان(عج) و فراز‌هایی از دعای توسل به صورت جمع‌خوانی قرائت شد و در ادامه مجید سماک، محمد میرزایی و محمد نعیمی از قاریان این استان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و سپس بخشی از زندگینامه و سیره اخلاقی و فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد مهدوی، شهید شاخص جلسه قرائت شد.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نامدار، نمایندگی ولی‌ فقیه در دانشگاه منابع طبیعی استان گلستان به سخنرانی پرداخت و با اشاره به آیه، ۵۴ سوره مبارکه مائده درباره تربیت قرآنی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر به ارائه مباحث تفسیری پرداخت.
پایان بخش این مراسم بیان نکاتی پیرامون تأمین هزینه‌های جلسه توسط اصغر زنگانه، مدیر اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور علی‌آباد و اعطای لوح یادبود به برادر شهید شاخص جلسه بود.
گفتنی است؛ این کرسی سه‌شنبه هر هفته با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
captcha