همه توان خود را برای رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین شهرها به کار می‌گیریم
کد خبر: 3473682
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
سردار سلامی:

همه توان خود را برای رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین شهرها به کار می‌گیریم

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران گفت: ما به عنوان خادم و خدمت‌گذار مردم مسلمان ایران اعلام می‌کنیم که همه وجود و توان خود را به کار می‌گیریم تا گرد و غبار محرومیت از این مناطق زدوده شود زیرا به فرمان رهبری وارد شدیم و تا رفع کامل آن خارج نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز، 18 بهمن‌ماه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیر وزی انقلاب اسلامی و با اشاره به شهادت شهید قاجاریان، گفت: امروز شهر مشهد میزبان یک فرد شجاع و شهید والا است که در جبهه مقاومت اسلامی در حلب و در عملیات اخیر آزادسازی به شهادت رسیده است.  

وی ادامه داد: من افتخار دارم که امروز در این مجلس شریف در حضور شما هستم، و تشکر می‌کنم از تلاش‌های ارزنده و اقدامات مفیدی که تا این لحظه برای رفع محرومیت و ایجاد خدماتی موثر و مفید در حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است.

سلامی تاکید کرد: ما به عنوان خادم و خدمت‌گذار مردم مسلمان ایران اعلام می‌کنیم که همه وجود و توان خود را به کار می‌گیریم تا گرد و غبار محرومیت از این مناطق زدوده شود زیرا به فرمان رهبری وارد شدیم و تا رفع کامل آن خارج نخواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: امیدوارم به لطف خدای متعال و عنایت خاص و ویژه امام رضا(ع) در آینده نزدیک شاهد رفع و بهبود مشکلات مردم مناطق حاشیه شهر باشیم که در این راستا اقدامات مناسب و مؤثری صورت گرفته و با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان گام‌های مؤثر و مفیدی برداشته خواهد شد.
captcha