معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای آستارا
کد خبر: 3456247
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای آستارا

گروه اجتماعی: همزمان با هفته بسیج و برگزاری گردهمایی هنرمندان بسیجی در بندر مرزی آستارا، نفرات برتر نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، امروز، 2 آذر برگزیدگان نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای آستارا که با عنوان «دفاع ماندگار» و محوریت دفاع مقدس برگزار شد، معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

پیمان ناصری زارع، مسئول دفتر کانون بسیج رسانه بندر آستارا در حاشیه برگزاری این مراسم، درخصوص جزئیات برگزاری جشنواره «دفاع ماندگار»، عنوان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 56 اثر از فعالان عرصه مطبوعاتی، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری و تحلیلی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: این جشنواره به همت سپاه ناحیه آستارا و بسیج رسانه و با مشارکت فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شده است.

به گزارش ایکنا، در این جشنواره «رامین بشرویه»، خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان آستارا، در بخش «مقاله» به مقام نخست دست یافت و لوح تقدیر این بخش را از آن خود کرد.

در بخش عکس «مهدی حسین‌نژادی» از هفته‌نامه پیام آستارا و خبرگزاری مهر، در بخش گزارش «یوسف هدایتی» از خبرگزاری ایرنا، در بخش مصاحبه «اسماعیل اسدی دارستانی» و در بخش خبر «محمدرضا اسدی دارستانی، هر دو از وبگاه و پایگاه‌های خبری و تحلیلی فعال در شهرستان، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

captcha