بیستمین کرسی تلاوت قرآن با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 3391169
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

بیستمین کرسی تلاوت قرآن با عنوان «ضیافت نور» در علی‌آباد کتول برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیستمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول‌ شب گذشته، ۲۸ مهرماه در علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ‌بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیستمین جلسه هفتگی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با عنوان «ضیافت نور»‌ شب گذشته، 28 مهرماه همزمان با هفتمین شب عزای اباعبدالله الحسین(ع) در علی‌آباد کتول استان گلستان برپا شد.

این مراسم شب گذشته با اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان و به یاد شهید «عزیزگلوی» در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول آغاز شد و در ادامه علی‌اصغر زنگانه‌(مبین) و احمدرضا اسماعیلی از قاریان شهرستان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

سپس ذکر مصیبت حضرت علی‌اصغر(ع) طفل شیرخوار حضرت اباعبدالله الحسین‌(علیه‌السلام) در شب هفتم محرم توسط جواد منصوری از مداحان استان بیان شد و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، حافظ کل قرآن کریم و مدیر مرکز تربیت معلم قرآن کریمه اهل‌ بیت(ع) به ارائه نکات تفسیری در خصوص «اهمیت علم و قلم» با اشاره به سوره مبارکه علق پرداخت.

اهدای لوح یادبود به خانواده شهید شاخص این هفته، قرعه‌کشی چهار کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس پایان بخش این برنامه معنوی بوده است.

یادآور می‌شود، این کرسی تلاوت سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز مغرب و عشا‌ و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد ‌علی‌آباد کتول، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود و با اجرای خدماتی همچون مهد قرآنی و بخش نونهالان تاکنون توانسته علاقه‌مندان قرآنی زیادی را به خود جذب کند‌.

captcha