ضرورت شناخت آرمان های شهدای والامقام به‌عنوان الگوهای ایثارو فداکاری
کد خبر: 3350914
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

ضرورت شناخت آرمان های شهدای والامقام به‌عنوان الگوهای ایثارو فداکاری

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم شناخت آرمان ها و ویژگی های شهدای والامقام بعنوان الگوهای ایثار، فداکاری و خدمتگزاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، نادر صفرزاده در یادواره شهید مهندس غلامعلی نیکخواه و 312 شهید کارمند استان آذربایجان غربی که صبح امروز با حضور همسر و فرزند شهید نیکخواه، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، معاونین استاندار، مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و جمعی از خانواده های معظم شهدای استان در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: بر اساس تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همه ما باید برای شناختن و شناساندن آرمان ها، شخصیت، سیره و ویژگی های شهدای والامقام که الگوهای ایثار، فداکاری و خدمتگزاری هستند، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: گرامی داشتن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نه تنها هیچ وقتی از ما نمی گیرد بلکه فضایی ملکوتی و معنوی را برای استمرار و حرکت در مسیر صحیح خدمتگزاری و صیانت از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ایجاد می کند که باید قدر آن را بدانیم.

معاون استاندارهمچنین با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت از صبح امروز با برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های بلند شهدای والامقام همزمان در سراسر استان و شهرستان ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

صفرزاده اضافه کرد: هفته دولت علاوه بر اینکه یادآور مجاهدت و فداکاری های شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای دولت در سراسر کشور است، فرصتی نیز برای معرفی و تبیین سلسله اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید که در طول این دو سال توفیقات خوبی را در عرصه های مختلف داشته، می باشد.

همچنین در این مراسم، دکتر مهدی نیکخواه، فرزند شهید غلامعلی نیکخواه، در خصوص حضور پدرش در کسوت معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی ایراد سخن نمود و از برگزار کنندگان یادواره شهید غلامعلی نیکخواه در استان قدردانی کرد.

captcha