بانوان نقش تأثیرگذاری در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی دارند
کد خبر: 3345009
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
امیر جماعت اسلامی پاکستان:

بانوان نقش تأثیرگذاری در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی دارند

شعب خارجی: حافظ طاهر مجید با بیان اینکه بانوان در تشکیل جامعه اسلامی، نقش مهمی عهده‌دار بودند، گفت: بانوان نقش تأثیرگذاری در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، حافظ طاهر مجید، امیر جماعت اسلامی حیدرآباد، 25 مردادماه در مراسم پایانی کلاس‌های تربیتی دو روزه دانشجویان دختر وابسته به جماعت اسلامی، گفت: بانوان در تشکیل جامعه اسلامی، نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها، اظهار کرد: لازم است دختران در زندگی خود، سیره امهات المؤمنین و زنان صحابی را الگو قرار دهند و با مطالعه سیره پیامبر(ص)، سنت و قرآن کریم، ارزش‌های اسلامی را گسترش دهند.

امیرجماعت اسلامی حیدرآباد با اشاره به اینکه بانوان باید در حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی کوشا باشند، افزود: پیامبر اسلام(ص) حق تبلیغ اسلام را به خوبی ادا کرد و در سراسر دنیا الگوی جامعه اسلامی را بنا نهاد که در آن بانوان نیز سهیم بودند.

وی با بیان اینکه اسلام با تعیین حدود، به مرد و زن حقوق مساوی بخشیده است، گفت: اولین شرط تشکیل جامعه اسلامی، تشکیل بنیان خانواده‌ای سالم است که زنان در تحقق این امر نقش مهمی برعهده دارند.

captcha