خبرنگاران با تمسک به اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی به وظایف خود عمل کنند
کد خبر: 3340155
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
مدیر رادیو قرآن:

خبرنگاران با تمسک به اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی به وظایف خود عمل کنند

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر رادیو قرآن در مراسم تجلیل از خبرنگاران این رادیو گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤلیت،تعهد و وظیفه هستند که انتظار می‌رود با تمسک به اهل‌بیت(ع) و توجه به آموزه‌های قرآنی به‌وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مدیر رادیو قرآن به مناسبت روز خبرنگار طی برگزاری مراسمی در سالن جلسات رادیو قرآن از خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن تقدیر کرد.

وی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: هفدهم مردادماه به‌یاد شهیدمظلوم محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامیده شده و یادآور مجاهدت‌های خواهران و برادران حقیقت‌طلب و هدفمند و یادآور گزارش‌های لحظه به لحظه پیروزی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

محمدزاده در ادامه گفت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤلیت، تعهد و وظیفه هستند که انتظار می‌رود با تمسک به اهل بیت(ع) و توجه به آموزه‌های قرآنی به وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کنند.

مدیر رادیو قرآن در پایان تصریح کرد: روز خبرنگار، روز حق‌گویی و حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش حوزه علوم قرآنی تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی‌ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

امیرمحسن سلطان احمدی

captcha