ترویج فرهنگ قرآنی اولویت کلاس‌های اوقات فراغت است
کد خبر: 3336228
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

ترویج فرهنگ قرآنی اولویت کلاس‌های اوقات فراغت است

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت: باید ترویج فرهنگ قرآنی در اولویت کلاس‌های اوقات فراغت قرار بگیرد تا از این طریق بتوانیم به ترویج ارزش‌های دینی در جامعه کمک کنیم.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: استفاده مناسب از اوقات فراغت رشد و بالندگی را در همه عرصه‌ها به دنبال خواهد داشت.
وی به هجمه های فرهنگی دشمنان در راستای انحراف جوانان اشاره کرد و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های ویژه فرهنگی و آموزشی بهترین راه برای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بر ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در کلاس‌های اوقات فراغت تأکید و اعلام کرد: باید ترویج فرهنگ قرآنی در اولویت کلاس‌های اوقات فراغت قرار بگیرد تا از این طریق بتوانیم به ترویج ارزش‌های دینی در جامعه کمک کنیم.
وی از برنامه‌ریزی ویژه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای تعطیلی و اوقات فراغت جوانان و ساماندهی و مشارکت قشر جوان در فعالیت‌های دینی، فرهنگی و هنری اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچون ادوار گذشته اقدام به راه‌اندازی پایگاه های بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوان کرده است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا تأکید کرد: برنامه‌های این سازمان در قالب طرح بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان در نظر گرفته شده که این فعالیت‌ها در قالب پایگاه های مختلف در سطح کانون ها و مدارس و مساجد فعالیت های تابستانی برپا می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و یادآور شد: از جمله برنامه‌های تابستانی تهیه و تولید نشریات فرهنگی جوان، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس‌های تفسیر، مفاهیم، حفظ و ترتیل قرآن است.

captcha