خانواده‌های شهدا ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: 3311908
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶
جزینی:

خانواده‌های شهدا ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

گروه سیاسی: قائم مقام دبیرکل ستاد کل مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر ضروری است زیرا این خانواده‌ها ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و دشواری‌های زیادی را نیز تحمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد کل مبارزه با مواد مخدر کشور دیروز، یکشنبه، 17 خرداد در سفر به کرمان و دیدار با خانواده شهید یاسر افضلی که درگیری با قاچاقچیان مسلح به شهادت رسید، گفت: رفع نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پدیده مواد مخدر، سرلوحه کار این ستاد است. رهبری فرموده‌اند که نگرانی درباره پدیده مواد مخدر همچنان باقی است و کسانی که در خط مقدم مبارزه، اجرا و عملیات هستند می‌توانند در راستای رفع این نگرانی رهبری تلاش کنند. حضور در جمع خانواده شهدا به دلیل روحیه‌بخش بودن برای دست‌اندرکاران امر، بسیار اهمیت دارد.
وی اظهار کرد: فعالان اجرایی و ستادی عرصه مبارزه با مواد مخدر نیازمند ارتباط و دیدار با خانواده شهدا هستند تا بدانیم از کجا آمده‌ایم و به کجا باید برسیم. تجلیل از خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر ضروری است زیرا این خانواده‌ها ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دشواری‌های زیادی را نیز تحمل کرده‌اند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، تصریح کرد: یکی از عرصه هایی که شهادت در آن پابرجاست، عرصه خدمت در نیروی انتظامی و در راستای مبارزه با مواد مخدر است.
قائم مقام دبیرکل ستاد کل مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: تلاش‌های خوب و کشفیات زیادی گزارش شده است و استان کرمان با توجه به حجم کارهای مد نظر در راستای مبارزه با مواد مخدر، مورد توجه ویژه ستاد کل مبارزه با مواد مخدر قرار دارد. از خانواده‌های شهدا می‌خواهیم که ما را دعا کنند تا در انجام وظایف محوله موفق عمل کنیم.
یادآور می‌شود، شهید یاسر افضلی دی ماه سال 92 در درگیری با قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

captcha