پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه عامل سلامت و امنیت کشور است
کد خبر: 3306111
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
حیدری:

پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه عامل سلامت و امنیت کشور است

گروه اندیشه: مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان،گفت: پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه به عنوان ستون جبهه انقلاب و میهن اسلامی، سرنوشت‌سازترین عامل سلامت و امنیت کشور است.

مهدی حیدری، مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به فرارسیدن سالروز گرامیداشت سوم خرداد، اظهار کرد: سوم خرداد سالروزشروع عملیات بیت‌المقدس است ،عملیاتی که با وجود استحکامات متعدد دشمن نقطه عطفی در نمایش بلوغ تفکر خلاق فرماندهان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی ادامه داد: در حالی که اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهمترین برگ برنده این کشور برای وادار ساختن ایران به شرکت در هرگونه مذاکرات صلح تلقی می‌شد،آزادسازی این شهر می‎توانست سمبل تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی بر متجاوز و اثبات برتری نظامی‎اش باشد. در این عملیات چهار گردان از زنجان حضور داشتند که با تقدیم 152 شهید، این استان بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ادا کرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات بیت‎المقدس با رمز یا علی ابن‎ابی‎طالب (ع) و با هدف آزادسازی حدود 5400 کیلومتر از خاک ایران از جمله شهرهای خرمشهر، هویزه و پادگان حمید انجام شد.
حیدری گفت: بی‌‏تردید جایگاه ممتاز منطقه‎ای و نقش تأثیرگذار فرا منطقه‎ای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارو فداکاری دلاور مردانی است که در دوران دفاع مقدس و عملیات‎های بزرگی چون فتح‎المبین، ثامن‎الائمه و طریق‎القدس  حماسه‎ای ماندگار آفریدند.
وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خویش با اشاره به ویژه‌برنامه‌های سالروز گرامیداشت سوم خرداد، عنوان کرد: خاطره‎‌گویی رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در برنامه‎ها، غبارروبی‌ وعطرافشانی مزارمطهرشهداء، تجلیل از رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا در استان از جمله ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد است. پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه به عنوان ستون جبهه انقلاب و میهن اسلامی، سرنوشت‌سازترین عامل سلامت و امنیت کشور است.

captcha