پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 3238002
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت قرآن در آزادشهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در مهدیه آزادشهر استان گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مؤسسه یاران قرآن و حدیث، پنجاه و هفتمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، چهارشنبه، 9 اردیبهشت‌‌ماه در مهدیه آزادشهر استان گلستان برگزار شد.

در این محفل نورانی که معطر به یاد و خاطره شهید عبدالله قوانلو بود، جواد مظفری و مهدی کوهساریان به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند. در ادامه سیدمحمد حسینی‌واعظ، کارشناس تفسیر به تبیین موضوع تواضع براساس آیات و روایات پرداخت و سپس از نماز  به عنوان عالی‌ترین مظهر تواضع و خشوع در اسلام نام برد.

این برنامه با مولودی‌خوانی محسن شاکری، مجری برنامه همراه بود و در پایان 25 نونهال و خردسال حاضر در مهد قرآنی این محفل معنوی با حضور در جایگاه به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و سپس به هر کدام جوایزی اهدا شد.

یادآور می‌شود، کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم طرحی ابتکاری از سوی مؤسسه یاران قرآن و حدیث شهرستان آزادشهر است که به صورت هفتگی و هر چهارشنبه برگزار می‌شود که برگزاری آن از اواخر سال 1392 در مهدیه شهرستان آزادشهر آغاز شده و تاکنون ادامه دارد که با استقبال روبرو بوده است.

همچنین طی هفته پیامک اطلاع‌رسانی محفل و همچنین پیامک‌هایی با مضامین قرآنی و مرتبط با موضوع تفسیر جلسه برای حاضران علاقه‌مند ارسال می‌شود.

captcha