پنجاه‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن در مهدیه آزادشهر گلستان برگزار شد
کد خبر: 2941581
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

پنجاه‌ویکمین کرسی تلاوت قرآن در مهدیه آزادشهر گلستان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پنجاه‌ویکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در مهدیه آزادشهر گلستان برگزار شد.

سید‌مصطفی حسینی‌واعظ، مدیر مؤسسه یاران قرآن و حدیث آزاد شهر گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری پنجاه و یکمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، خبر داد و گفت: این محفل هفتگی 13 اسفندماه در مهدیه شهرستان آزادشهر استان گلستان برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه این محفل نورانی با استقبال گسترده مردم قرآن‌دوست برگزار شد، اظهار کرد: در این محفل جمعی از پیشکسوتان قرآنی و فرهنگی، اساتید و قاریان قرآن از شهرستان مینودشت حضور داشتند.

حسینی‌واعظ اضافه کرد: در این مراسم علی امینی و سعید گروسی از شهرستان آزادشهر و نیز موسی وزیری از شهرستان مینودشت به تلاوت قرآن پرداختند.

مدیر مؤسسه یاران قرآن و حدیث آزاد شهر عنوان کرد: در ادامه سیدحسین مداح اهل‌بیت(ع) شاهنگیان به ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) پرداخت. همچنین یاد و خاطره روحانی شهید «محمد مظفری» در این محفل معنوی گرامی‌ داشته شد.

سپس سیدمحمد حسینی‌واعظ به ارائه مباحث تفسیر موضوعی قرآن کریم پرداخت و در پاسخ به این سؤال‌ها که چگونه خدا را یاد کنیم که مایه آرامش باشد؟ و اینکه چرا میزان آرامش به وسیله یاد خدا در افراد مختلف متفاوت است؟ پرداخت.

حسن ختام این برنامه تلاوت سوره‌های قرآن توسط نونهالان و خردسالان حاضر در جلسه بود. همچنین پیامک اطلاع‌رسانی محفل و پیامک‌هایی با مضامین قرآنی و مرتبط با موضوع تفسیر جلسه در طول هفته به تمامی حاضران این محفل ارسال می‌شود.

captcha