نقش اثرگذار هنر و هنرمند در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی
کد خبر: 2824814
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کاظمی تأکید کرد:

نقش اثرگذار هنر و هنرمند در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی

گروه هنر: معاون فرهنگی میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: در حال حاضر نقش هنر و هنرمند در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب به جوانان و نسل امروز بسیار بااهمیت است و بهتر است از این جایگاه برای انتقال ارزش‌های انقلاب، حفظ و نگهداری آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

کاظمی، معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در حاشیه  برپایی نمایشگاه صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اظهار کرد: هنرمندان به‌عنوان طلایه‌داران تحقق آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی در یک نظام اسلامی برعهده دارند و عملکرد آن‌ها همواره در راستای تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: در حال حاضر نقش هنر و هنرمند در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب به جوانان و نسل امروز بسیار بااهمیت است و بهتر است از این جایگاه برای انتقال ارزش‌های انقلاب، حفظ و نگهداری آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

کاظمی تصریح کرد: هنرمندان در زمینه تبیین و تبلیغ حقایق انقلاب شکوهمند اسلامی وظایف سنگین و خطیری بر دوش دارند و باید با جدیت در این زمینه بکوشند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حفظ استقلال سیاسی، اقتصادی و نفی هرگونه سلطه و آزادی فکری و فرهنگی کشور در مقابل تهاجمات گسترده بیگانگان و برقراری حکومت اسلامی را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان مژده حدادی، زهرا قناتی و پریسا آرین در رشته‌های نقاشی پشت شیشه، نقاشی روی پارچه و چاپ باتیک به‌نمایش درآمده و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

captcha