رفع مشکلات اجتماعی، آرمان‌های انقلاب را بیش از پیش محقق می‌کند
کد خبر: 2822405
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

رفع مشکلات اجتماعی، آرمان‌های انقلاب را بیش از پیش محقق می‌کند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه زنجان با تأکید بر این‌که نباید منکر این امر شد که تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است، گفت: هنوز هم پس از گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی، مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد که از آرمان‌های انقلاب فاصله دارد و باید به سمت رفع این مشکلات گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، خلیل جمشیدی، رئیس دانشگاه زنجان عصر دیروز، 18 بهمن در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه زنجان در سالن همایش‌های الغدیر این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به این‌که حضور پرشکوه مردم و رهبری داعیانه مردم در زیر سایه رحمت الهی، پایه‌های انقلاب را مستحکم کرده و آن را به پیروزی رساند، گفت: اگر هر یک از این ارکان اساسی وجود نداشت، انقلاب اسلامی ایران به ثمر نمی‌نشست.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها در سال 57، سبب ایجاد تحول در سطح کشور شد، بلکه برکات و ثمرات فراوانی را پس از آن نیز شامل حال ملت ایران کرده است که امروز نیز شاهد به بار نشستن بسیاری از آنها هستیم.
رئیس دانشگاه زنجان با تأکید بر این‌که نباید منکر این امر شد که تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است، ابراز کرد: هنوز هم پس از گذشت 36 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد که از آرمان‌های انقلاب فاصله دارد و باید به سمت رفع این مشکلات گام برداشت.
جمشیدی تصریح کرد: دانشگاه‌ها، مبدأ ایجاد تحول در جامعه هستند و باید با بهره‌مندی از توان و ظرفیت قشر جوان، فرهیخته و طالب علم آن، به سمت تحقق هرچه بیشتر اهداف انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل حرکت کنیم.
به گزارش ایکنا، در حاشیه این مراسم 10 نفر از نیروهای پیشکسوت و بازنشسته دانشگاه زنجان مورد تجلیل قرار گرفته و همچنین حاضران با در دست گرفتن پلاکارت‌های مزین به جمله «من محمد(ص) را دوست دارم»، توهین به مقدسات مسلمانان را محکوم کردند.

captcha