پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز شکست‌ استکبار جهانی بود
کد خبر: 2808358
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
شاهرخی:

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز شکست‌ استکبار جهانی بود

گروه سیاسی: فرمانده سپاه صاحب‌‎الامر(عج)استان قزوین از تلاش برخی جریانات در درون کشور برای ایجاد انحراف در ارزشهای نظام اسلامی خبر داد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار نظام اسلامی در کشور سرآغاز شکست‌های پی در پی دنیای غرب و ذلت استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین صبح امروز، چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان البرز اظهارکرد: انقلاب اسلامی بر ضد استبداد داخلی و استعمارگری کشورهای خارجی شکل گرفت و با تاسی از اصول و ارزشهای احکام دینی اسلام در مسیر پیشرفت و بقای نظام اسلامی  قدم برداشت.

وی تاکید کرد: چراغ مسیر را ه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی مشخص و به وضوح روشن است چرا که میراث گران‌‎بهای اصول آرمانی امام خمینی (ره) بزرگترین منبع نقشه راه نظام اسلامی است و امروز نیز رهبری معظم انقلاب با هوشمندی و مدیریت حکیمانه خود انقلاب را به سوی پیشرفت و اقتدار سوق می‌‎دهند.

سردار شاهرخی افزود: ما باید تفکر انقلابی و ایمانی خود نسبت به نظام اسلامی را حفظ کنیم و نقش خود در دفاع و صیانت از ارزشهای دینی را به خوبی بشناسیم و حداکثر توانایی‌های خود  در زمینه مسئولیت خود در قبال انقلاب را به کار بندیم چرا که همه مردم ایران به ویژه بسیجیان مسئولیتی بزرگ برعهده دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) بیان کرد: ملت ایران لایق و شایسته نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بودند و این مساله را در مبارزات انقلابی خود با رژیم شاهنشاهی حکومت پهلوی طاغوت ثابت کردند و خواست جمعی ملت را به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول اذعان کرد: امروز در آستانه سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکر گزار نعمت الهی انقلاب اسلامی هستیم وتا جان در بدن داریم مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: انقلاب‌های بسیاری در دنیا وجود داشته که پس از پیروزی نتوانسته بقای خود را حفظ کرده و به انحطاط و نابودی کشیده شده اند اما انقلاب اسلامی ایران تحت الطاف الهی و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته تا به امروز مقتدرانه در مقابل قدرت های استکباری ایستادگی کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین متذکر شد: متاسفانه جریان‌هایی درداخل کشور به دنبال منحرف ساختن اصول و ارزشهای ماهیتی نظام اسلامی هستند که با روش‌های مختلف بی اعتمادی نسبت به نظام و یا بی تفاوت نمودن افراد نسبت به وقایع در سطح جامعه، می خواهند اصول انقلاب را به فراموشی بسپارند که با هوشیاری رهبری و بصیرت جوانان بسیجی و انقلابی همه نقشه های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی در خاتمه یادآورشد: تربیت افرادی متعد، متخصص و انسان سازی بر اساس احکام و اصول دینی یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است تا جوانان این سرزمین با اتکا به خود و خودباوری پای درعرصه پیشرفت و تعالی گذاشته و تخصص همراه با تعهد ایمانی و انقلابی را یک جا داشته باشند تا هیچ نیازی به حضور مستبدان و زورگویان در رفع نیازهای خود نداشته باشیم .

captcha