دهه فجر بهترین زمینه برای انتقال آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 2708672
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
رئیس جهاددانشگاهی همدان:

دهه فجر بهترین زمینه برای انتقال آرمان‌های انقلاب است

گروه اجتماعی: مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان، دهه فجر را بهترین بستر برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: در دهه فجر ذهن و روح مردم برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب آماده است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اکبراسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان همدان چهارشنبه، 24 دی‌ماه در دومین جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان همدان، اظهار کرد: در دهه فجر ذهن و روح مردم برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب آماده است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی بیان کرد: در چند سال اخیر شاهد انقلاب‌های زیادی در جهان بودیم که بعد از گذشت مدتی از شکل‌گیری آن‌ها، منجر به شکست شدند که یکی از دلایل اکثر این شکست‌ها عدم بهره‌مندی از وجود رهبری اثر‌گذار  بود.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان ادامه داد: سه عامل ایمان به خدا، رهبری بی‌بدیل امام خمینی‌(ره) و وحدت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن با وجود همه مشکلات شده است.

وی بیام کرد: اکثر قریب به اتفاق شعارهای مردم در اوایل انقلاب با مضامین اسلامی همراه بود، چرا که خواسته بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین آحاد مردم همواره جاری و ساری شدن مفاهیم بلند اسلامی و آموزه های دینی در کشور بود.

اسدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای رهبری قدرتمند همچون امام خمینی‌(ره) بود که به دور از تعلقات دنیوی، توانست با نفس مسیحایی خود اثرات ماندگار و ارزشمندی برجای بگذارد، وحدت و همبستگی مردم و حمایت همه‌جانبه آن‌ها از نظام و انقلاب از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه همه اقشار جامعه در پیروزی انقلاب نقش داشتند، اظهار کرد: روحانیت و دانشجویان نقش مهم‌تر و اثرگذارتری در این پیروزی و استمرار انقلاب داشتند.

وی تأکید کرد: در کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر، مخاطبان ما قشر فرهیخته دانشجو و دانشگاهیان هستند و این امر مسئولیت ما را در شناساندن اهداف و آرمانهای انقلاب با برگزاری هر چه‌باشکوه‌تر برنامه های دهه فجر سنگین‌تر می‌کند.

اسدی در پایان اضافه کرد: دانشجویان سکانداران آینده نظام در بخش‌های مختلف اجرایی کشور خواهند بود و ضروریست با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند.

captcha